Sjuk

Försöker äta, försöker läsa, försöker sova. Försöker titta på DH, vilket går sådär eftersom mina tankar är någon helt annanstans. Makaronerna var inte lika goda idag som igår. Ketchupen gjorde väl det mesta. Jag undrar varför i helvete du inte kan svara i telefonen, och så undrar jag var solen är. Var har den tagit vägen? Kom fram, så det kan bli vin-mys på filtar och massa musik i tanto imorgon. Fast det blir det nog ändå. Är man törstig och uttråkad så går nästan vad som helst bra.
Fan, träningen behövs tas tag i. Har missat massor av dagar nu på grund av min jävla sjukdom kallad förkyldning.

Yeye, ikväll blir det mat från indiskan och mys med mamma framför teven. Det behövs. En jävla massa mys behövs för att jag ska överleva,

Vi får se hur helgen ser ut,
just nu vet jag inte.
Vet ingenting ju


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0