Sundays kills me

Morning... Igår var jag bara hemma och myste framför burken. Jag är typ fortfarande mätt, med tanke på alla brieost och nachos vi tryckte i våra magar igår. Robinsson var på högsta volym och det var bara jätte mysigt. Efter det såg vi Wallander Firewall som vi hade hyrt. Wallander på engelska, njaa.. sådär va. Om det ska vara Wallander så ska det vara på svenska. Känns bara weird och jävligt o-äkta på något sätt annars.

Idag ska jag ägna hela dagen till plugg. Yes alex you heard me, jag måste plugga. Medan du ligger och steker i solen ska jag ligga i min soffa och plugga. Allt från A till Ö. Jag kräks. Men det måste ju göras.
Vill ut! Ut till solen. Kanske ska lägga mig på tomten i en badenbaden-stol och läsa istället.
Ha en bra dag i solen, puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0