Dina läppar smakar mjukglass

Åh! Pratar med Alex den lilla snorungen som är i thailand nu, på msn. Fyfan hon ska bara veta hur jävla bra hon har det. Bort från ALLT i 2 veckor, och dessutom bli brun som en negerkaka på köpet. Usch vad jobbigt hon måste ha det stackarn. Själv har man njutit av vårsolen, det går faktiskt bra det med :) Var hos pappa ett tag idag, träffade min bebi samuel, och sen åkte vi till Älvsjömässan där jag skulle börja övningsköra. Hahaha, det gick faktiskt bra.. fast jag hade lite svårt med att ställa in speglarna och inte köra för fort. Äh, vafan annars är det ju inge kul att köra :D

 I love my red converse! 

Imorgon börjar jag 12:45 med bara en lektion. Efter det träning, och förhoppningsvis köra!
Nu jävlar ska jag klara det här.


Kommentarer
direkt från thai med...ALEX :D

haha plutt jag har det hemskt här nere..solen bränner på min vita hud, maten är äcklig och kläderna är så jävla dyra...vill hem till landet lagom och steka i vårsolen men dina vita smutsiga converse..LOVE YA!

2009-04-13 20:35:18
URL: http://moiii.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0