12:12

Alex har åkt till thailand, Martin till tyskland, och här sitter jag och käkar frulle. Min mor och min syster står ute och målar om våra köksstolar vita! (?) Igår fyllde min plutti år, vi åt jätte god tårta och hade det jätte-mys. (Sådär som bara vi kan ha) Idag äntligen ska jag börja övningsköra. Med min fader. Det skulle aldrig funka med mamman, eftersom det skulle bli catfight och hon skulle sitta uppe i taket av rädsla. Ja, så är hon min lilla mamma. Men jag älskar henne ändå. Tror jag ska gå ut och sätta mig jag med. Vad hände med den blåa himlen?! Aja, langar upp lite bilder från i fredags;



Snyggven! (Klicka på bilderna för att få dem större)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0