Valborg

Okej. Jag vet. Jag suger. Jag har typ tappat bloggandan. Bloggandan?! Hahahahahaha

Igår iallafall hade vi sångafton. Det gick bra, jag sjöng dear mr president och jag tror minsann sara grät en tår. Att mamma gjorde det är ju bara fakta. Men det gick faktiskt bättre än jag trodde, trots att det på slutet hände något lite oväntat. Men sånt gör inget! För i helhet var det bra!

Nu ska vi åka till landet, så måste börja göra iordning mig. Martin kommer imorgon också, så det kommer bli jätte mysigt. Att bara få komma bort ett tag, med hela familjen (dessutom) samlad. Sitta ute framför elden, prata, kolla på film, sola, äta mat, spela KORT! Det är ett måste om man ska till landet. Utan kortspel är det inte samma sak. Man ska sitta där inne i stugan med tända ljus ett helt gäng och spela typ plump. Åströms i ett nötskal.
Martin: Men har ni toalett då?
Jag: Hehe nej...

JAJA, det ska bli skönt! Faktiskt. Längtar faktiskt lite, nu draaaar viiiii.

(Synd bara att det inte var typ thailand vi drar till och inte Högsjö.)
Ja, jag hade också undrat var Högsjö ligger om jag vore er.

Jag sjunger..


Kommentarer
a.

hahah gulle martin..har nu toalett..hahah vafaaan han bor ju på lande ju!!!!!

2009-04-30 10:02:08
URL: http://moiii.blogg.se/
a.

så jääääääääääääääävla sämst på att blogga du är!!!! :)

2009-05-04 20:01:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0