A long time ago

Helvetes jävla aparsle vad jag är trött. Dessutom är min telefon typ paj. Fast det är inte ett dugg konstigt, med tanke på hur många gånger den åkt i golvet. Oh well. Sitter och väntar på att mamman och systrarna ska komma hem. Skulle tagit en prommis med Sara nyss också, men det stod en jävla diskjävel i köket och väntade på mig. Så promenaden får tas senare. Kanske blir bio ikväll med henne istället. Eller bara chill-kväll i soffan. Det återstår att SEEE förstår ni! Har typ inge cash över huvudtaget, så vet inte riktigt hur jag ska ha råd. (Med tanke på lördagens utgång dessutom heheh) Ida den lilla bönan vill dra ut ikväll, men som sagt - jag är p-p-pank. Åh underbart det låter. Det liksom klingar i mun. Neeeeeej! Jag vill också ha ett jobb. Jag måste ta tag i det här nu. Jag ska skaffa mig ett helg-jobb. Och det jävligt snart. I'm going to be the next Mrs. Hilton. Haha hellre dör jag. Mer pantad brud får man ju leta efter. Åh, så underbart dum i huvudet!

Ikväll blir det i alla fall middag och mys med familjen. Vare sig det rör sig om krogen eller mysa med världens bästa vän framför filmduken. Fan, jag MÅSTE se Sommaren med Göran. Just have to! Han är så underbar! Peter. Nästan lika underbar som Björn Gustafsson. Åh. Guldlock

Familyyy var äääär ni nånstaaaaans?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0