En smoothie senare...


Upptäckte att jag hade ställt in smoothien som blev över tidigare idag i kylen, så dååå blev tuldi glad. Då slapp jag plocka fram mixern, jordgubbar och allt vad det innebär. Wiewie. Det är helt sjukt vad duktig jag är på att blogga idag, kanske borde satsa på att bli den nya.. Nej jag ska inte satsa på att skämma ut mig och mitt liv genom att skriva om det i en patetisk blogg för främlingar. Hehe det är ju typ det jag redan gör.

MEN I ALLA FALL! Eller hur??

Håll med mig.

Nu ska jag försöka titta på den här filmen. Eller NEJ jag vet vad jag ska göra. Planera vad jag ska ha på mig imorgon. Det brukar annars bara bli panik sådär en timme innan bussen går. Eller rättare sagt, en timme innan jag börjar... Men eftersom jag ska upp halv sju imorgon och promenixa, så får jag en hel del tid över där jag bara kan slappa och göra vaaaad jag vill. Visst har jag det fantastiskt?? Visst vill ni vara som mig?? *Love being me* Fnizz. MJAAAU.

XO XO The one and only kissikatt!
(Visste ni förresten att det var JAG som började med smoothien? *Suck* alla härmar mig.)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0