Grattis Ida!

Jag är så jävla bakis, och vill bara lägga mig ned under ett täcke och typ... DÖ

(Vilket jag i och för sig gör, hehe) men idag ska Ida firas. Så måste dra mig upp nu. Gick fan upp svintidigt i morse för att jag skulle sitta bebis-vakt. Till lillbrorsan. Okej nu är inte han någon bebis, 6 år, men för mig kommer han alltid vara typ 3 den lilla nuffin. Gårdagen var jävligt rolig. Började på Snaps och avslutade med att fira Ida på Mosebacke. Gratis är gott! Och nu är hon STOR!

Nu måste jag in i duschen, BORSTA TÄNDERNA, sen blir det röj ikväll igen. Trots rödsprängda ögon, jättejätteJÄTTEont i magen, snurrigt huvud och en bara jävligt äcklig Matilda så är jag sjukligt taggad inför ikväll. Nu ska hon supas under bordet. Jag med! In i dimman, fullast vinner, hejdå :D



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0