I like it rough

Sitter och väljer ut bra musik att spela i Ensemblen. Vi har ju mitt-termins konsert snart, och då gäller det att överösa med grym musik. Haha det är så roligt för vi har så otroligt olika smak när det gäller musik i min ensemble ("mitt band"), Maddes hysteri kring Lady Gaga, Lovisa som diggar Hinder, jag som älskar soul och RnB, och ja resten för det mesta rock. Har absolut ingenting emot att spela/sjunga rock. Det är faktiskt jävligt kul. Så det ska bli spännande, å se vad vi kommer hitta på under det kommande året. Funderar skarpt på att köra Heavy cross med Gossip. It's to die for. Haha nja kanske inte bokstavligen, men åh vad jag tycker om den låten! Glädjespridare slash crossig. He-he-he. Kul tjej. Ligger för övrigt och dunkar OC-music. Yepyep.. I just love that serie. Jag menar, när man drömmer konstant om Adam Brody a.k.a. Seth Cohen i 2 veckor så är det något allvarligt fel på mig. Eller jag kanske inte är ensam? 
Åååhh Seeeeeeetthhhh
-

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0