54



Okej, det SPÖregnar ute.

Vad hände med sommaren? Och varifrån kom hösten på tre dagar? Jag kan inte förneka att jag tycker om hösten, eller rättare sagt älskar hösten, men när den kommer såhär från ingenstans såhär. Usch, jag VILL inte börja skolan. Jag vill inte vill inte vill inte vill inte. Hehe barnrumpa. Jag får ångest bara jag tänker på alla hemska prov och studier som kommer ta plats i min vardag. Från och med torsdag. Jag får försöka se det positivt - jag får in rutiner i min vardag, planeringen bli bättre (ska!) och dessutom kommer vi ägna oss till musiken nästan varje dag. Det ska bli underbart med alla konserter igen. Men främst - att få vara äldst. Mahahaha. 

Ikväll blir det utgång. Med Idan. Vi lär mötas upp någon gång vid tio, eftersom hennes arbete på Mosebacke slutar då. Den lyckosten. Jag vill också jobba på Mosebacke med sexiga män. Det är i alla fall vad hon säger! Så ikväll blir det förmodligen start på Söderhof eller Snaps, och sedan 54. Finns inte så mycket ställen att välja bland just på en tisdag. Eller finns gör det väl, men att det är kul är en annan femma. Well, i have to take my body in to the shower. The h2o you knoo'. Så ni får försöka klara er utan mig ett tag nu ;)

Adiós



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0