I'm your biggest fan i'll follow you until you love me...



... papa paparazzi.

Nu ligger jag här i soffan. Mamma är på möte. Igen. And i just can't get enough THE Lady Gaga's Paparazzi. Det går liksom inte att sluta lyssna på den. Har för övrigt gjort världens mest underbaraste bästaste bästa spellista på Spotify. Det är amazing. Ja alltså det här med Spotify. (Och min lista med dessutom) Så nu ska jag spela sönder alla dessa låtar, och rota mig igenom alla miljarder bloggar jag lägger min lilla näsa i. Ja och sedan ska jag förstås försöka trassla mig ur dem.

Ska koka lite Änglar nu, som ska få flyga omkring i min mage. Haha. Änglaté är nog det godaste som finns.
Men vi hörs så klart senare. Eller vänta nu, vilka vi? VILKA ÄR NI?! Puss på er i vilket fall




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0