It's in the ABC of growing up

Hello sugars.

Jag är så jävla trött. Det är helt sjukt vad skolan och allt vad det hör den till, TÄR på en. IDAG VAR FÖRRESTEN VÄRLDENS BALLASTE ÖZZ I VÅR SKOLA. M-mM-M! Haha jag garvade så jag dog. Jejje fick till och med be mig skratta tystare. He he he. Han va rolig i alla fall. Den lilla söta tjockiskurden. Puffe :) Ligger i skrivande stund i mamis säng, och gosar ned mig under tjocka täcken och kuddar. Det luktar mamma! Det är liksom pricken över i:t. Har dessutom vaniljyoghurt med äppelbitar i käften. Det kan jag faktiskt tipsa er om kära vänner, att pressa några droppar citron över äppebitarna så smakar det awsome! Nej nu ska jag stänga mina ögonlock ett slag. Smell you later.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0