Jag säger som Miss Li: Bababa



Hej sugarpies. Nu ligger jag i sängen och är typ inte alls trött, i och med att jag vänt på dygnet något helt otroligt.
Ja ja, så är det när man är nybliven 18-åring och lever livet. MmMMmm. Vet inte vad jag ska skriva riktigt, känner inte alls för att blogga men gör det endast för mina puttinutt-söta läsares skull. Ni brukar ju bli så ledsna annars. Det vet ni själva om. Nog om det! Imorgon ska jag sola tills jag bränner sönder skinnet (om det är vad vädret har att erbjuda), annars funderar jag på att övningsköra eller plugga lite teori. Dessutom måste jag städa huset. Ya, imorgon ska bli en pyssel-dag. Då man gör saker som måste göras, men som är sådär jävla ap sega. Helvete, måste boka ny tid för livmodersvaccinet också. Ääääääh, nu ska jag låta John blund ta mig in i dimman. Pyss

(På torsdag kommer Ida heeem! Åh vad jag har saknat henne. Hon kommer få en STOR tuldi-puss.)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0