Let's have some fun this beat is sick






Karstorpet

(Vårt lilla landställe i Högsjö. Ute i ingenstans. Mitt i skogen ligger en röd stuga. Åströms torp. Karstorp.)
Fin fina bilder. Trots att jag längtar till hösten så kan jag inte komma undan med hur mycket man kommer sakna sommaren när höst och vintern väl är här. Fan man är aldrig nöjd. Nu ska jag göra en smoothie eller något. Åt världens godaste kycklingsallad till middag. Den är to DIE for. Visst Sarri? Morsan är på bostadsrätts-möte med our neighbours. Så jag sitter här själv i fåtöljen med dunkande Lady Gaga och ett desperat letande efter någon bra film på teven.

Det finns ju ing-en-ti-i-i-i-i-ng.


Eller jo, en film på 4an. Actionrulle. Kanske ska ge den en chans, men då måste jag ju stänga av musiken. Fan, svårt det hära. Hehehe



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0