Måndagsbarn

Heeeeej bloggen.

Det var ett tag sedan jag bloggade nu. Hahaha hur många gånger har jag inte börjat med den raden. Okej jag erkänner, jag är en usel bloggare. Men jag försöker i alla fall. Och det är väl bra det, än ingenting alls? M-m-mM-M! Jag tycker det i alla fall. Sitter och tittar på Beck med syrran, eller det är nog mest hon som kollar. Men det är spännande i alla fall. Det hörs då Emma ger ut sig små ljud som: "Oh" "Nej!" Hahahaha ni skulle bara höra. Jag dör lite här i min ensamhet. Hehe.

Kom hem från landet idag för övrigt. Var där över helgen. Kom ned lördag, och trodde vi skulle åka hem söndag. Vilket jag märkte var heeelt fel då mamma berättar söndag MORGON att vi visst skulle åka hem måndag. Mm. Det var inte så kul att höra när jag hade drömt mig bort om hur skönt det skulle bli att komma hem REDAN EFTER EN DAG. Tillbaka till den bästa sängen i världen. Och också bästa Stockholm. Nej nu ska vi inte överdriva..... Men mot Högsjö, (ja precis, VAR ligger det), så måste jag säga att Stockholm är en av de bästa städerna som existerar. Efter Götet! Eller, skoja hehehe, huFvudstaden kommer före såklaaaart. Får inte hetsa upp farliga stockholmare nu. Det är viktigt det där med F:et förresten. Ja, i Huvudstaden. Haha det är så töntigt så jag kan dööö. Dö-hööö, till och med. Nästan så jag blir röd i fejjan. Ja ja, är man ickestekare så kanske man inte förstår sig på sånt där. Jag lever bäst her på landäh VA. KÖSS



Posar lite lätt! *Söt*


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0