Morgonstund har guld i mun

... eller gröt.



Hehe.

God morgon.
Hur mår ni idag? Jag mår jävligt bra om jag får säga det själv, har sovit som en prinsessa hela natten och nu sitter jag här med en kopp svart och en skål grått. Och lila. Hahahaha. Kaffe och havregrynsgröt. Med blåbär i. Ja alltså i gröten. Dom har vi plockat själva! :) Eller mamma och emma har. Men vi kan ju låtsas lite hihi. Jag tittar på Project Runway, läser bloggar, OCH lyssnar på musik samtidigt. Beslutsångest. Ska nog sätta på en rulle snart, och ringa min allra bästa vän på hela jordklotet. Sara Af Maroufkhani. Henne saknar jag jätte mycket och har försökt ringa henne ett tusentals miljarder antal ggr, men har inte fått något svar. En fågel viskade i mitt öra att hon ligger hemma och är jätte sjuk. Snuttan, hon får verkligen krya på sig till tusen nu. Jag sitter på din axel, (så du vet om du läser detta), och bankar bort alla dumma bakterier som dummar mot dig. Inte min Sara! Dumma dom!! :(

Idag ska jag ta en lång-lång promenad. Typ en sån på 2 timmar. Känner att det behövs, och skulle vara sjukt avkopplande. Jag har typ hamnat i ett stadie då jag bara är allmänt trött och då kroppen inte alls hänger med huvudet. Och ÄNDÅ envisas jag med att gå ut på krogen och göra massvis med andra saker. Mamma tycker jag ska stanna hemma och vila nu sista veckan. Ha! Vilket skämt. Vila?? Sista veckan??? Måste skratta lite till. Hahahahaha. Liksom, det är EN vecka kvar innan helvetesjävlet börjar igen. Och då ska jag vila. Nja. Fast kan hålla med henne om att det beHÖVS, men jag kan vara snäll och offra mig för min kropp å istället slå klackarna i taket de sista dagarna. (Börjar bli förkyld också. Mitt immunförsvar är säääämst. Min hals känns som ett stort blåmärke och mina ögon har börjat rinna lite lätt.)
Mammor brukar ha rätt,
jag tror mamma har rätt


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0