Paparazzi

Första dagen avklarad. Finally. Det känns faktiskt jävligt skönt måste jag säga. Dock kan jag inte säga detsamma om den plötsliga fotograferingen. Jag menar, första dan? Dessutom såg jag ut som crap, så ett stort fucking big NO. Det som känns bra är att jag verkligen bestämt mig för att satsa i år, ingenting ska hindra mig och jag kan bara jag vill. Mitt mål är vg i ungefär alla ämnen. Och mvg i de ämnen som faktiskt är möjliga att få det i. Den här dagen har varit otroligt chill - vi har repat och repat och repat. Och fotograferats. Haha. Oh yes. Så är det när man är estet ;) Imorgon ska vi alltså ha små "mini-konserter" för nykomlingarna på Kulturama. Ettorna. Oh lord säger jag bara, herre min gud vad små alla är. Jag kan inte minnas att man själv varit sådär liten. Fast å andra sidan så är de ju faktiskt 93:or. Vilket är två år yngre än mig, oss. Det är egentligen inte alls speciellt mycket, men då får vi inte glömma att man utvecklas något extremt på vägen...

Så, imorgon är det alltså helg. Vilket betyder spåra. Haha nej inte precis. Känner att det börjar svida lite smått i plånboken, men en utgång på lördag ska det bli i alla fall. Imorgon blir det säkert bara mys. Ja det blir det nog. Såna kvällar kan också behövas ibland, hehe.

Nu ska jag plocka fram vad jag ska ha på mig imorgon, och sedan är det sängen som kallar.
My friends, måste säga att det här känns skönt. Rutines like it's best. Wonderful
Puss på fina


Am I supposed to be torn apart, broken hearted, in a corner crying?
Pardon me if I don't show it.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0