Pump up the volume

YOU GOT TO SHOW ME LOVE. MmmmMMM, you got to show me lo-ove.

Städar så det står härliga till. Nu jävlar ska det bli RENT här hemma. Dutti flicka. Disken ska vi ju inte prata om, får lite panikångest känner jag. Klaustrofobi. MEN nu ska allt bort. Och det ska skina överallt i denna lilla lägenhet. (Som förövrigt inte är så liten...) Ikväll blir det förhoppningsvis utgång. Det är ju trots allt lill-lill-lördag. Vi kör idag istället för imorgon. Eller kanske båda dagarna? Hahahaha fyfan. Fyllekärring. Dessutom blir det utgång med Ida min griseknoe när hon kommer hem. Imorgon kväll är hon i Sverige. Åh vad jag har saknat henne!

NU SKA JAG SPRÄNGA MINA HÖGTALARE MED 107,5.
Tagga till för fa-a-a-an.

Vi hörs los zexos. Pööööss


Åh! Alex har precis gjort sina läppar. Snyggt va?! *Avis*


Kommentarer
Den bästa av dom bästa!

Måste bara säga att jag är grymt nöjd med läpparna det är förmodligen det bästa jag gjort tror jag! Kissie släng dig i väggen mina är mkt större, sexigare,mjukare och dyrare! En stor upphetsande kyss från lilla mig

2009-08-05 20:05:40
URL: http://moiii.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0