Cykel av rosor

Hej hej hallåååå

Hur är läget med er? Med mig är det faktiskt jävligt bra. Förutom att två vänner saknas så in i norden. Sara och Ida som är i Kroatien och Amsterdam. Ungar. Kan ni komma hem någon gång eller?! Dessutom saknar jag min fina fina Stephanie. Men henne ska jag träffa imorgon. Ha. Gårkvällen var... unik. Men kul var det. Ingen Alex fick jag med mig, så blev party med mina systrar istället. (Som för övrigt är de bästa systrarna man kan önska sig) :) Nu är det så att min mage gör hemskt ont, och det känns som den ska sprängas i luften vilket sekund som helst. DÅ kan ni förstå smärtan iaf liiiite. Snart kommer Jompa hem också. Fan vad alla ska ligga och pressa i solen. De små asen. Jag är inte alls avis... inte alls. För det är ju faktiskt INNE i sommar att vara vit. Hahahaha människor har verkligen för mycket fritid. Inne att vara vit... (Faktum är att jag är överlycklig, då jag är härligt genomskinlig denna sommar. Men det avslöjar vi inte) Hehe

Såå...

Jag är faktiskt inte så mycket bakis idag. Nästan inte alls. Känns som min kropp har börjat vänja sig vid spriten. Haha. Imorgon tänkte jag och mamman min kirra en cykel till mig. Vill ha en stooor gammal fin cykel. Med korg! Den får gärna vara begagnad. Bara den är mysig och cykelvänlig! :) Hade tänkt måla om den i vitt och måla röda eller rosa roser på. Åh! Kan ni fatta hur mysig jag kommer se ut då jag svischar förbi er med min Rosie-Bike..... Mmmmmm. Alla kommer vilja ta på den....
OCH MIG! Framför allt. Dah

Nighty (vi ses i facebook-dimman)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0