Saturday night







Tyvärr var det ingen som "caught the moment" in pictures. Förutom jag dårá, som endast knäppte några kort på Mosebackes terass. Hur som helst var det en urtrevlig kväll och vi hade det stört kul! Ida borde vara nöjd, jag tror hon fick en bra kväll :) En liten sten har lossat från mitt hjärta och samvete, och allt känns tusen gånger bättre nu. Känns otroligt skönt att kunna prata ut om saker och ting. Det mår man bra av! Kul att de tre musketörerna (som Idas gull-mamma så fint kallar oss haha) samlades igen denna fina kväll. Reggae (och alkohol, dah?) fyllde varje kropp och stämningen var bara grymt härlig.

Grattis Ida min fina vän, än en gång! Nu är det du och jag som ska göra gatorna osäkra!! ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0