Som du inte längre finns


Hej på er kära vänner. 

Nu sitter jag bänkad framför min lilla söta mac i sängen. Runt mig har jag säkert 7 kuddar. Kuddar är det bästa som finns, mycket viktigt för mig för att jag ska kunna sova. Omöjligt med endast en kudde. En platt kuddjävel med mellanrum mellan bomullen. Förstår ni hur jag menar?! Det måste vara det mest o-skönaste som finns. USCH. HATE LIFE
Hehe. Jag har ont i magen. Ovaaaaanligt tänker säkert ni. Men det (!) .... tänker jag också. Köpte såndär dofilus yoghurt igår, som lugnar magen. Med passionsfrukt. Det var nog bland det godaste jag ätit. Muuuums. Så gott var det. Dessutom fungerar det som medicin. Liksom, sen när blev medicin gott. Alexandra tyckte däremot att det smakade bakterier. (?) Igår var en jävligt lyckad och rolig kväll samt natt samt morgon. Hahaha. Helt underbart kul hade vi det. Gjorde inte av med mycket pengar alls, då vi blev bjudna på både champagne och öl av söta små skärgårdspojkar. På dessa 3 dagar har min kropp endast fått vila UT i kanske 7 närmare 8 timmar. Det är inte okej. INTE okej. Min lever kommer skrumpna ihop till ett litet russin snart. Fan jag borde anmäla mig till AA. Fast, jag har sagt såhär. Att sommarlov det har man faktiskt bara en gång per år! Och sen börjar ju skolan, och sen kommer helgerna...... IDA FYLLER ÅR I HELGEN FÖRRESTEN. På tal om alkohol hehe. Usch vad vidrig jag låter, det låter som jag bara vill skryta om att jag (lillskit) äntligen fyllt 18 stora år. Nej usch det är faktiskt inte alls meningen. Över huvud taget. Nu skäms jag! Bara för det ska jag hämta ett glas vatten.

Jag vill ha en cykel. En fin. En tjusig. Som bara är min. Min min. Åh jag ska älska den. Rudolf ska han heta om han är röd och gammal. Och Rosa om det blir en vit med rosor. Gammal! (Det är viktigt.) Undra om jag bara vill ha den för att se på eller för att faktiskt cykla på...... Men klart jag ska cykla med den! Of course. Det är liksom halva tanken. Så idag har jag alltså... sovit. Ja det beskriver min dag nästan för bra för att vara sant. Sova måste vara det bästa som finns, att känna täcket mellan tårna och lägga ena benet över täcket och det andra under. Så man har en bit av täcket mellan bena ungefär. Fast kan aldrig somna så. Känns som en haj ska komma och äta upp mina tår. Eller att en elak gumma ska klippa av dem. Det skulle göra ont tror jag... Jag föredrar att somna med benen under täcket :) 

Sov gott fina



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0