Some G I V M I L D H E T please?


Jag måste bara få ur det här från min käft. JAG BLIR SÅ TRÖTT på bloggare som ska dyrka sig själva i högsta grad. Skryta om att man "FAKTISKT som bloggare har råd med det och det". Snälla ni, att vara bloggare. Skriva om ert faktiskt jävligt alldagliga och tråkiga liv, ja ni är inte mer speciell än någon annan, om vilka fester ni går på, vad som är ute och inne, och självklart måste ni nämna repliker som "love being me", "i know you love me" och sist men inte minst "jag är bloggare, så jag har RÅD". Aaaaaaahhh. Jag blir tokig. Gäälen. Haha. Jag äcklas av denna överdrivna självsäkerhet (som säkert inte alls är så övertygande eller riktig som den påstås) så jag vet inte var jag ska ta vägen. Och ÄNDÅ kan jag inte dra mig ur dessa bloggar. Bloggar som jag egentligen... ja avskyr, tar upp min tid. Nej nu får det vara slut med det!

A-MEN sistah!


Kommentarer
Linda

håller verkligen med dig till fullo! vfr skryta? såå töntigt! hatahatahata

2009-08-23 21:51:49
URL: http://lindahult.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0