Strawberrysmoothie and other sort of music





Nu är jag hemma. Och en smoothie mättare är jag dessutom.

Idag har varit en sjukt chill dag. Vi samlades i skolan och lekte lekar med ettorna. Haha vad är det egentligen med lärare och lekar?? Yaya, vi lekte musikquiz. Det var kuuh-uul. Efter fina vinnare och priser, (mitt lag "Lök" (?) vann EJ. fykk), promenixade vi allesammans till Lumaparken för att äta lunch tillsammans. Vilket väder idag då! Och jag som trodde sommaren och värmen var över. For good. Tji fick jag. Nåväl, där satt vi och trumpeterade och snicksnackade om allt mellan himmel och jord. Sedan gick tvärbanan till Gullmars, och bussen hemåt till min lilla bonad. Haha liten kanske var att överdriva. Nu tänker i alla fall jag lägga mig och vila ett slag. Gick trots allt upp kl. 06.00 i morse. Ut på powerwalk med Emman och mamman. Så NU ska jag vila mina små ögon.

Later!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0