Tétais mon premier Love

Imorgon börjar plugget igen. Jag längtar inte. Inte för fem jävla öre. Jag vill ha sommarlov hela mitt liv. Jag vill "bara vá" hela livet igenom. Det skulle väl vara härligt. Underbart. Åh jag vill inte. Jag vill INTE. Snart ska klockan ställas på 08:00. Om inte 07:00. Ska ju vara duktig och kliva upp en timme innan för att ta en lång promenad. En skol-promenad. Wonderful. Sen ska jag duscha, hoppa i skol-kläderna. Käka frukost and then i'm off. Haha precis så kommer varje dag se ut. Faaast... de där 10, 15 för sena minutrarna glömmer vi i år. Inga sjuk-tyck-synd-om-mig dagar är inte heller tillåtna. Det här året ska gå som en dans. Och rutinerna ska sitta som berg. Planeringen med. Det ska faktiskt bli lite kul i alla fall. När jag tänker efter. Vi får väl se vad jag tycker om 1, 2 veckor. Jag är inte så säker på att inläggen kommer vara lika glada som de varit förr. Hahaha. Nu måste jag sova, fort. Klockan är allt för mycket. Allt för JÄVLA mycket. Åh måste vända tillbaka dygnet.

Helvete nu är den halv ett, nu får jag skynda mig! God natt!




Kommentarer
lov

gud vad fin bild

2009-08-26 21:56:10

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0