The closer I get to you


Morning. Sitter i Idas lya just nu. Idag ska jag till lovi runt fyra halv fem och göra mig snygg i hövve. Vet dock inte vilken färg jag vill färga ännu. Men det lutar åt mörkbrunt. Then i'll feel smoking hot. Fast rött är ju faktiskt också jävligt snyggt. Åååååååh. Beslutsångest as it's best. Nej Lovis får fixa detta. Jag lägger mitt hår i hennes händer, hehe. Det brukar bli bäst så! Funderar dessutom på att skippa mitt skabbiga löshår helt och hållet. Har alltid tyckt att kort hår är det absolut snyggaste. Men på mig känns det liksom.... ovant. Inte rätt helt enkelt. Trots att det är fräscht och jätte fint, verkligen. Jag får nog suga på den karamellen lite.

Igår var vi alltså ute. Jag och Ida. Det blev 54. Rakt på. Inge förkrök inte, utan istället blev Ida fotad av sin vän i en liten studio på Åsögatan. GRYMT snygga bilder blev det. Pretty Retro. Haha. Om man skulle sammanfatta hela grejen. Hon var i alla fall jävligt snygg, som vanligt. Och det känns verkligen som att modella är hennes grej. Vacker som en sommardag. Men åter till gårkvällen.... Jani, gratis är gott! Hehe. Vi hade det roligt, trots en seg tisdag så var det faktiskt hyfsat mycket folk. Trevligt, och mindre trevligt. Hemma i Idas säng var vi runt 5. Kändes alldeles för sent, med tanke på att vi egentilgen bara skulle ut och öla. Hahaha.

Nu måste jag fräscha till mig. Snart blir det extreme-makeover i mitt hår. CAN'T WAIT!
Bilder kommer.
Puss puss puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0