Back on TracK!

Eey eey hallååå.

Kom hem jävligt tidigt idag. Slutade nån gång runt 12. Ap nice. Så nu ligger jag ihopkurad i min lilla fåtölj. Eller.. eh.. ganska så stora fåtölj. Med en miljaard filtar omkring min arma kropp. Jag börjar bli sjuk tror jag. Många är sjuka från klassen, så att jag blivit smittad skulle inte vara någon bauta-chock. HAhaHA kommer ni ihåg på 90talet när man alltid sa BAUTA?
- Woow, det är ju värsta bautacoolt!
- Åååh jag är BAUTA hungrig.

Åh, man var så bautastor då tyckte man. Och tuff. (Så klart!)


Vet ni? Snart har vi konsert. I min skolis. Vi i min ensemble ska köra 6 låtar där ungefär 20 procent av dessa sitter. Resten är för närvarande a b-i-g  j-o-ke. Believe me. Men det är inte så konstigt eftersom folk suger hästballe eller vad de nu sysselsätter sig med. På lektionerna ELLER repen är de i alla fall inte! Shame on fucking you. I'm just sayin. Ikväll blir det shoe-shopping med mor min. Hon sa något om det imorse att hon skulle kolla på skor efter jobbet. Tolkade det kort och gott som ett "vi ska kolla på skor". Hehe. (I'm in a big need.)

Just det! Jag ska önska mig en telebobo i julklapp. Är sugen på denna:


Nå? Vad tycks?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0