Finally they're mine!


Äntligen är dem mina. M-I-N-A. Mm så det så. (Inte dina Alex) Mohahaha. *Langar ondskefullt skratt. Gnider händerna varsamt och njuter av min elakhet* Umgås med mitt fnask Alexandra. Vi sitter och dricker chai té i mina favvomuggar. HAHA nej jag dricker inte ur flera muggar. Dem är charmiga jallafall. Stora som dasslock och mintgöna slash bruna. Underbara.

Idag har jag köpt... eller okej. Mamma har köpt. Ett par hot hot shoes, ett lucia-nattlinne (inför vårt fantastiska luciatåg med gråt-vackra stämmor och hela baletten, on friday), och sist men inte minst fick jag en jätte söt klänning av världens bästa morsa. Svart och vippig är den. Söt som socker. Tack mamsi muu! Nu blir det att skriva projektplan med datornörden bredvid mig. Släpp datorn nu för helvete. Du har suttit hela kvällen! Vad är det som är så kul där egentligen? Va?! VA?! Jag skulle aldrig kunna sitta sådär länge............ shit...............



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0