Ja, jag lever!

Hej darls' :) Jag är i liv. Dock har jag blitt en jävligt rolig tjej med alldeles för lite tid för blogg och dator på senaste dar. (Dessutom har jag firat min myse-jul i Sälen med familj och vänner en vecka.) But now, i'm back on track! Kom precis innanför dörren. Har legat bakis som ett djur hela dagen, men framåt kvällen fick jag lite smått panik och ringde Idan. En timme senare satt vi på Söderhof med en varsin bira. Mmmmmmmm. Och kvällens fetaste finaste ros går till gullungen Ronja som pickade upp mig och syster Emma i gullmars på hemvägen. Jäkligt skönt. För nu ligger jag i min himmelska säng, och ska alldeles strax stänga de tre locken.

Macen och ögonen.

Hehe kuuuuuul tjeeeeeej.

Ett roligare inlägg blir det imorgon!
(I promise. trots att det ofta bara är bullshit. Heh)

God fortsättning på er allihop. Och hoppas ni hade en alldeles underbar jul. För det hade jag :) Puss!



Kommentarer
R

söt!

2009-12-30 00:09:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0