Galen jävla kväll igår. Behövs det sägas mer? N-O.

Åh jag är så nervös!!! För imorgon. Ja jag vet, jag är skadad. Men jag ska förklara för er varför: Man ska vara snygg som helvete. Överjävla apsminkad. Och glad som aldrig förr. Stora planer vankas, och höga förväntningar/hoppningar. Får ont i magen bara jag tänker på det. Och sedan ska man fira in det nya helvetesåret i hopp om att nästa ska bli ett amazing år. Ja, det är ungefär mitt nyårslöfte varje år. (Förrutom allt det där: bli hälsosammare, ett vitt år, "bli en ny människa"-bullshiten.) Och den här natten då, hur brukar den sluta? Finns bara två sätt: käpp rätt åt helvete, eller en helt okej lyckad kväll. Jag har aldrig haft the time of my life på nyårsafton. Kan tyckas verka konstigt. Säkert beror det på att jag alltid är full av höga förväntningar. Precis som ett litet jävla barn.

Anywaaaays, nu är det såhär att jag funderar på ny design till min blogg. Är trött på den über posiga headern, och en jäkligt trist blogg. Men det har jag inte tid med nu, så det får vänta! Kanske blir en liten 2010-change! Ha! MhMhM. You'll see. Nä nu är jag trött på den här bloggen, får se om det finns något kvar utav den nästa år. Haha. Nu ropar sängen, sov gott på dig som läser! Och nu tänkte jag för en sekund skriva "GOOTT NYTT ÅÅÅÅÅR" eftersom klockan tickat över 00. Men kom lika snabbt på att, neh. Så var det inte nej. Heheee. God natt!



Laddar upp bild på världens bästa lillebror respektive världens bästa vän.




Kommentarer
nathalieh

gott nytt år!

hade du en bra nyårsafton :D?

2010-01-01 11:26:11
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0