Sugababes are my babes.

Sååå mina barn, nu sitter jag alltså i min fåtölj och är mätt som en plätt. Jag och morsan körde på Palmyra idag. Har varit en hyfsat lång dag i skolan idag, jag är så JÄVLA trött på helvetet nu. Ger upp vilken sekund som helst. O-r-k-a-r inte.

HAHA mamma pratar i telefon för att boka lite saker och frågar karln i telefon om det brukar hända att dem får återbud.
Hans svar var: Återbud, vad är det? Dom har ju bokat.
Hahahahahaha.
Ha.

Sitter och dunkar Sugababes at the moment, i just love them. Dock föredrar jag gamla Sugababes. Dem var betydligt mycket bättre förr. Det är väl bara en "riktig" sugababes-medlem kvar nu? Hur som helst, skit tråkigt. Lyssna på Overload, älskar hur deras röster verkligen lyfter fram varandra. Loooove it! Och den hesa tjejens voice är ju bara att dö för. M-m-m! ÅH VET NI?!?! Jag MISSADE Paradise Hotel igår :( Jaaaaaaa, det gjorde jag. Jävla aparselbabianballe. Jag satt och VÄNTADE hela kvällen på att det skulle börja. Å så väntar jag... Och väntar lite till.... Och sen letar sig America's Got Talent's lilla melodi in i mina öron, och jag nynnar högt med samtidigt som jag sitter och knappar på datorn. Och vips! Vips är America's Got Talent slut och klockhelvetet har tickat till elva.

VAD GJORDE JACKIE?!




Titta på första bilden. De var ju så vackra tillsammans.



Kommentarer
e

jag vill också ha palmyra å mamma å mys framför tvn.... snart jävlar!

2009-12-03 20:08:25

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0