The Day!


Heeej fina människor!! Nu sitter jag på dass och skiter. Hehe skoja. Konstpaus......... VARFÖR ÄR DET SÅ KONSTIGT ATT SÄGA ATT MAN BAJSAR? ALLA GÖR DET. Till och med Kungen. HAHAHA OK. Glöm det. Idag är det konsert kära vänner. Jag ska sjunga Heavy Cross och jag ska göra det med bravur! Dessutom ska vi köra Bad Romance. M-m-m! Det ska vi självklart också rocka gärnet till. Fan vad vi ska vara bäst ikväll! Visst???? Mmmmm. Klockan 13 idag är det dags för rep, så ska alldeles strax börja rulla. Har dock en timme kvar att mysa hemma. Men måste börja plocka undan lite här hemma (så mamma blir glad). Bra dotter, bra dotter!

Vi hörs senare fellows. Puuuuss! Wish me good luck!

(PS. IDAG FÅR JAG TRÄFFA MIN BÄSTASTE VÄN SARA. ÅH VAD JAG HAR LÄNGTAT EFTER HENNE!)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0