Á Louboutin



ÄCKLIGT SNYGGA!!!!!! GAHH
jani, drömma kan man ju alltid.

helo på er alla människor. jag sitter och tittar på pippi på rymmen. underbar film. kärlekkkkk
idag hade vi konsert, det gick sådär-jätte-bra. såvrt att bestämma mig angående min prestation. men tycker vi i helhet var jävligt grymma. (om man får säga det själv) äh klart som fan man får!

åhåhåh. är så himla trött och mitt huvud dunkar i 180. det är synd om miiiiiiiig. min mage gör också jätteont. nej fy, nu får jag sluta klaga. tänk på de stackars små barnen i afrika liksom.

undra vad man ska hitta på för käk ikväll då. morsgrisen är inte hemma, systra mí kommer väl hem snart och då blir det matlagning. är inte alls hungrig egentligen, men det känns så tomt i munnen.
rumpslick


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0