A new day has come



good morning sunshines.

här sitter jag och morgonmyser fortfarande. det är så sjukt härligt med långa frukostar. känns som morgonen kan bli hur lång som helst.
idag ska jag ut och promenixa i vintervädret, eller ta en sväng till gymmet. tror det blir det sistnämnda, vet inte om jag har någon större lust att frysa arslet av mig. fast det skulle vara mysigt att gå i snön. som den naturmänniska jag är.
hahahaha, man kan ju iallafall låtsas.

åt världens godaste frukost för en halvtimme sedan.
keso, skinka och en halv avocado
2 skivor finn crisp
en banan
och en stooor kopp söderté
(som jag fortfarande sitter och dricker på)

ikväll är det teorikurs spikat. padre mí ringde nyss och klockan 18 it begins. fyfan vad skönt med körkort,
jag ska fixa det. jag kommer fixa det. po po po pokerface!

kysss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0