Äppelknyckarjazz

Trööööööött.
Och mitt huvud dunkar som aahh jag vet inte vad.
Dumma dumma.

Idag ska jag mysapysa med dig.
Så att äckelvädret känns lite bättre.
Puss på det.

Jag har inte bloggat på ett tag nu, men har inte riktigt haft tid. Vi har haft så jävla mycket i skolan! OKej där ljög jag lite, för det är ju inte direkt så att jag ägnat alla min tid till plugg. Hohohi. Men nästan.
Jag har bestämt mig att jag ska skärpa mig med plugget, det behövs verkligen. Men jag orkar inte!
Det är som mamma säger: Allt hänger på dig matilda och vad du vill göra i framtiden. Och jo tack, jag vet det!!! MEN JAG VILL ITNE BLI VUXEN!! AH får panik bara jag tänker på det.
Hur FAN ska jag klara av att bli en ekonomisk ansvarig kvinna? Haha ett skämt..

Så ja.

Ännu ett inlägg avklarat.

Kisses

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0