DISTURBED



Hej gott folk.

Idag har det varit en feeett najs dag. Började dagen med någon föreläsning and later..
Arr och Komp!
Sjukt skönt. Det bara skriker i mig när jag tänker på att i trean kommer vi inte ha annat än musikämnen och något enstaka grundämne. SÅ JÄVLA SKÖNT!

M-mmMmm-mm.

Happ, vad har hänt mer idag då.
Lämnade tillbaka en kjol på vagina. Djävulskt trött på den affären är jag. Blä. Iallafall för ett tag. Till imorgon typ hahaha.
Imorgon har vi idrottsprov. Kaaaaanske borde börja plugga.. (Okej nu kommer Alex döda mig när hon läser att jag inte börjat ännu) Men puss på dig!

Ska koka.. a ni vet vad. Sen ska jag plugga tills det ryker ur öronen på mig!

Kommentarer
Anonym

hahahha matilda fy fan asså! jag visste det!!!!!!!!!!!!!!! :D

2009-02-10 20:20:31
URL: http://moiii.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0