Jag älskar dig

Shulululuu..

Här sitter jag och tänker på allt och ingenting. Sara lämnade nyss mig, saknar henne redan.
Igår tog vi igen allt prat och alla dagar vi missat med varandra. Det finns ingen som den tjejen, hon är fan kärleken själv.
Den här helgen blev jävligt lugn, men det behövs väl nångång.
Imon är det skola, och no-prov. Har ju då inte öppnat boken än eheheho. Men eftersom jag ligger på ett STARKT VG, (värt att nämnas), så känns det kanske som jag borde börja snart.....?

Nu ska jag koka té och gräva mig ner i mina tusen täcken och dunka musik.
Blunda.
Försvinna.

Byee



Du. Jag. Kärlek


Kommentarer
bajskorv

du är bäst bäst, nu tar vi igen allt! tisdag, SPIKAT! <3

2009-02-01 17:19:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0