L hurts



din lukt tränger in i mina näsborrar som när du stod en millimeter ifrån mig. trygghet. din hand trycks mot min och dina fingrar letar sig mot mina fingertoppar. du ler. dina ögon glittrar. mina röda läppar speglas i dina ögon. din mun plutar som om du skulle kyssa mig.
din halsduk borras in i mitt ansikte. jag vill inte släppa taget om dig. aldrig. du får inte gå. rosen du gav mig börjar skava i min högra hand. min kind snuddar dina tårar. den blir blöt. men det gjorde ingenting. inget gjorde nånting. det enda som gjorde nånting var du. och det enda som gör nånting är du. dina läppar rör mina, min hand i din precis som det ska va, smack. kyss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0