MORE THAN A WOMAN

I'LL BE MORE THAN YOUR LOVEr, MORE THAN A WOMAN


E
n halv-okej dag. Ett halv-okej prov, fast det gick ju jävla mycket bättre än förväntat. Good goodiii.
En halv-dag. ?? Vad ´hände liksom. Jag missuppfattade schemat, hehe bra tuldi!
Åsså en halv jag dårå också. Frånvarande. Närvarande. Typ.

Heppppppp. Jag sitter och fnular lite på en låt som nyss ploppade upp i hövve på mig.
Det går jusådär halvbra :)))))))

Kanske borde chilla ner lite med tét också. Jag menar, det kan inte vara bra. 10 koppar per dag.....?
Jag kan ju förfan bli beroende och typ få cp-ryck såfort ja inte får té
Hahahahaha

Okej.

Borde sova.




en halv tuldi


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0