Pancakes are my extasy



jag känner mig höggravid. med tanke på de 5 kilo pannkakor som finns i min kropp nu. inte najs.
morfar mår bra och är hemma nu. känns som 20 000 kilo betong lossnat från mitt hjärta. han grät gullet när vi kom och hälsade på honom. åh ville bara krama sönder honom. det gjorde jag också.
morfar
<3

vi överraskade mormor på vägen hem med morfar med oss. man såg hur det glittrade i ögonen på henne. morfar var hemma!
vill aldrig bli gammal. vill egentligen aldrig bli äldre än 25. vill inte vill inte. men tyvärr finns det ingen vilja i den här världen. bara att hänga med. se vad som händer. dö eller överleva? välja själv. iskallt. sanningen gör ont, det vet vi alla. nu ska jag kräka upp pannkakorna och njuta till bra musik.
hallonpussar!

Kommentarer
Anonym

haha mmh vår musik ;D

2009-02-17 21:25:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0