Vad är det som bekymrar Sara Wehn


kuckilurade lite telefon för två minuter sedan. och nu sitter jag här med en apelsinklyfta i munnen - hällde för två sekunder i mig den sista slurpen av vattnet i glaset och suger på isbiten som halkade med. mums.
borde sova. inget hindrar mig. men orkar inte. yes, jag orkar inte gå och lägga mig i sängen som står två steg ifrån mig. höjden av lathet va.
imorgon ska jag bege mig till optikern med min kära far. var, om jag inte redan sagt det, på teorikurs igår. i 4 timmar satt vi i ett sunkigt, instängt och extremt otrevligt rum. kaffepaus två gånger. tro mig när jag säger att dessa pauser var himmelriket.
back to the thing. synen ska kollas. ja, imorgon alltså. körkortet börjar närma sig och jag är taggad till tusen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0