What makes you go GAH?


jag är proppmätt. jag ligger här i soffan med alex bredvid mig i fåtöljen. vi har tryckt i oss en hel form taco-gratäng. hahahaha. fyfan, jag kräks.
men sex and the city gör saken lite bättre. imorgon är det fredag vilket ärlikamed bira. och vin. mumma kardemumma.

igår var jag på bio med min bebis. sara. hjärtahjärtahjärta.
vi såg 7 pounds. så jävla bra och det sprutades tårar. will smith. se den se den se den!


happ, helggggggg
jävligt efterlängtad. och den kommer bli brabrabrabra
allahjärtansdag firas med mina små hjärtan, fekke med muchas peeps i östertälje
och imorgon vin-mys med alexballex hos hennes vän cissississi
=
bRa!

nu ska jag typ bajsa ut maten.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0