Broken strings

Helo!
Nu har inte jag skrivit på ett tag. Igår var det första dagen i skolan, idag andra och jag är redan skoltrött. Känns braaa.
Igår sov mitt lilla hjärta hos mig och vi har haft det så mysigt. Vi har druckit té i massor, och bakat extremt äckel-goda bullar. Har aldrig varit med om den känslan någon gång tidigare. Man kunde liksom inte sluta äta. Ungefär som snor :)
Jag har agerat frisör och resultatet blev en snygg böna med lugg!!! Så jävla bajs-snor-snygg blev hon! 
Ni förstår, hon har varit enormt saknad och jag känner att jag verkligen har behövt henne! PUSS.


Före:


Efter:



Nu ska jag sova och imorgon blir det skola och sedan fika i timmar i den gamla staden. Puss på det!
Okej, er också då!

Kommentarer
aliiiiix

nuffiii då love ya!!<3<3<3<3<3<3

2009-01-11 20:27:21
URL: http://moiii.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0