CAUSE IF YOU LIKE IT THEN YOU SHOULDA PUT A RING ON IT

Hejjjjjj.
Jag har hunnit med mycket de senaste två dagarna. Först och främst har jag varit frisk, blivit sjuk, blivit sjuk SJUK, blivit mindre sjuk och nu sitter jag här och det enda onda som erövrar min kropp är min hals. Aj!!!!!!
Känns som det står miljoners briljarders dumma små små troll och trycker deras rumpor mot insidan av min hals. Som ett stort blåmärke som bara vill sprängas i tusen bitar.
Fattar ni? :(
Men jag ska inte klaga, för jag är verkligen på bättringsvägen. Igårnatt låg jag med frossa och feber, vaknade klockan två på dagen och somnade sedan igen, vaknade 6. Försökte äta, gick inte, åt alvedon. Somnade igen och kände att nej nu jävlar kjan ja inte ligga här längre! Så jag gick till skolan och drog till och med in till stora staden med min lilla Alexandra.
Köpte världens söt-trosor.


Och nu sitter jag här på min rompa. Ikväll ska jag bara fixa med min studio och mysa hemma.
Våra kära vänner är här och ska hjälpa mig med studion. Lite knas med den just nu. Men snart så är det bara att köra igåååång!

Måste ruuuuuuuusa.

Küss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0