Champaigne Supernova

Hej!
Idag är jag leeeeedig. Åh såjävlaskönttt. Ni då? Går i skolan antar jag. Bättre lycka nästa gång! Ha.
Så idag blir det att skriva klart lite låtar, plugga till ljudtekniksprovet till tors och matteprovet till fredag. Lycka till tuldi :)

Vet ni vad? Snart är det helg! JA, faktiskt så kan man säga att det är det. För imon är det bara en liten onsdag och sen en liten liten torsdag med underbar-ensemble på morgonen och sen den där fjuttfredagen som tar ungefär två sekunder. Dessutom har jag sång då! pUSS på det!!!
Så nu gäller det att börja planera helgen också. M-mMm-m.
Nej, nu måste jag lyfta på mitt arsle och hoppa in i duschen. Ska möta upp Alex på Muren! HahahHa underbart att jag bestämmer caféer såhär genom mina inlägg. Hoppas bara hon läser det här inlägget så hon inte springer iväg till något annat café. För det går ju inte att smsa eller ringa :O Teknikens under.


Vi fett sexiga on da bus!


KYSSSS


Kommentarer
Anonym

mmmh matilda vi är alltid sexiga inte bara på bussarna!

2009-01-15 16:15:08
URL: http://moiii.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0