Day before tomorrow

JA. Det är så sant som det är sagt. Imorgon börjar det igen. Samma jävla rutiner med näsan nedtryckt i dumma skolböcker. Det enda jag gör om dagarna. HAhahah den var bra.
Nej men nu jävlar är det disciplin som gäller! Oj vad jag svär känner jag, f'låt.

Men seriöst nu, jag orkar inte.! Att känna den där pressen och stressen av att få saker gjorda!! Saker som jag aldrig tar mig tid till att GÖRA! Saker jag lägger åt sidan för att göra det nästa dag. Nästa dag kommer och så sitter jag där; och pluggar, det gör jag definitivt inte. Nej för då är det något annat som dykt upp som är betydligt  intressantare än sannolikhetslära och dumma ekvationer. Blä på skolan. Blä på mig!
Nej nu är jag orättvis. Jag gillar Kulturama. Det är chill och jag borde ju egentligen vara överlycklig som får gå i en skola där jag får hålla på med det jag verkligen älskar, musik. JaJaJa <3 självklart är jag deet! Men åhhh om bara Fredde kunde ge oss liiite mer ledighet. Liksom eftersom han är så het.

Nu ska jag dricka upp mitt änglaté och krypa till kojs. God natt.


Jag lattjar i bilen

Kommentarer
Anonym

hallå men är fredde?!?!?!

2009-01-06 22:56:18
Anonym

FREDRIK REINFELTTT halå...

2009-01-06 23:01:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0