Du är som ett klistermärke, vill inte släppa

Hej på er.

Imorse när jag vaknade ville jag DÖ. Och då menar jag verkligen dö. Jag som låg och myste i min stora sköna säng under 3 mystäcken var tvungen att slita mig upp för att gå till skolan.
Inte nog med det. Jag hade matteprov. Första lektionen. Och jag kunde inte ett jävla piss. Ville dö igen. Ville ligga kvar, tänkte att jag kanske ändå kunde stanna hemma. MEn icke sa nicke, jag slet mig upp och det är jag jäävligt stolt över!Trots att provet gick åt helvete och jag var trött som fan!!

Så. 
Nu är jag jätte hungrig och sjukt trött.
Min dag idag började klockan 9 och slutade kl 5. Inte så najs va.
Nej nej nej.

Vet ni en annan sak då, jag saknar min bästa vän. Jag saknar henne varje dag trots om vi sågs för bara 10 minuter sedan, men just nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Vi har inte setts på två veckor, om inte mer. Om ni ser henne, så släng iväg henne i ett brev hem till min brevlåda!

Nu ska jag fortsätta med maten.

ZEX


Kommentarer
Anonym

<3

2009-01-22 16:11:35

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0