FREDAG och HELG!

Ja ni läste rätt, imorgon är det helg. Utgång med alex på lördag och mysmysmys på dagen. Bira bira bira, bärs bärs bärs!
SES I DIMMAN, PAPPA BETALAR! hahahaha jag dör. Tänker på när sara berättade att hon hade sett ett gäng o-vetande småpojkar med 75 kg vax i håret som glänste som PappPas NyA PoSche. Grabben längst fram i truppen tar ton: MALLIS 07! Och följs av ett: PAPPA BETALAR!
HahahahaHAHAAHaa dOoooooooooG!!!!! Skäms fortfarande......

Nu ska jag koka en kopp söderté. Så något kan göra mig lite gladare.
Känner mig arg, förbannad, ledsen, skitledsen, förnedrad, dum i huvudet, förvirrad och framförallt förvånad.
Säger som mamma: Du är inte värd det matilda.
Hoppas hon har rätt.
Mamma. Vad det är bra att det finns mammor.
Speciellt min.

 <3

Kommentarer
alexandra

2009-01-15 22:59:53
URL: http://moiii.blogg.s
alexandra

plutten...ååh älskar din mami hon är som en extra mamma för mig! <3

2009-01-15 23:01:42
URL: http://moiii.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0