Hard life.

Adjöken frökens.

Today is the day. THE friDAY.
Helgen = Plugg-FeKKe-Mys?? Ja ni. Det återstår att se vad helgen har att erbjuda.
Känner bara att jag ligger så långt bak i äckel-skolplaneringen att jag bara vill lägga mig ner och dö.
Ja, jag VET att det är mitt eget fel! Och det gör mig ännu mer frustrerad!!! SUUUG MÄÄÄ.

Nej nu blir det mammamys, och fläskfilé med rostade rotfrukter till middag.
Ett glas rött till det så är det finitoooo.
Haha gillar att jag hinkar med morsan en fredagkväll.
Nej men det är detta vi kallar spontandricka. FÖR ATT DET ÄR GOTT.
På lördagar dricker man inte för att det är gott........... heheheoho.

Nu ska jag duka. Och imorgon ska jag träffa min bebo.
Vi har mycket att prata om du och jag sariii. Så när du ser detta så vet du att vi ska på bio imorn.
Det har jag bestämt! Eller ja, jag gjorde det alldeles nyss iallafall :)

Puss trevlig kveel


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0