HEJ!

2009 2009 2009 2009 2009
Det låter inte alls konstigt att säga. 2008 klingade värre i munnen förra nyår. Så nu känner jag på mig; att 2009 blir ett bra bra år! Nyårsafton blev lyckad. Men inte överdrivet lyckad av vissa anledningar.
Jajaja, nu sitter jag och dricker en fet kopp té. Jag är typ sjuk. Eller vet inte. Jag kanske bara inbillar mig. Men min hals känns som en stor jävla klump sandpapper. Med klister. Det onda går liksom inte bort!
Har bakat jätteeegoda baugetter som ligger och pyser i ugnen. Eller okej, jag köpte dem på konsum. Men det är lite samma sak :)
Idag var fika med alexballex planerat. Hon har en del att bekänna.. och berätta.. och skvallra.. och och.. MEN eftersom vi båda ligger hemma och klagar över vårt halsont så hoppade vi det idag. Det blir istället biomys ikväll. Åh min lilla gris. Vi umgicks inte särskilt länge på nyår, så alltså har vi inte träffats på hur länge som helst. Jajajajaaa, NU VILL JAG MYSA UNDER MITT DUNTÄCKE TILL RAPUNZEL! (Haha Rapunzel som varken ida eller sara visste vem det var... Idioter. hehe)

Gonatt ♥

 
"Look at mee i'm Sandra Dee"


OJJ GOTT NYTT ÅR GLÖMDE JA JU SÄGA! SÅ GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!

Kommentarer
aliiix

älskar dig pluttiii bio ikväll<33333333

2009-01-02 14:32:45

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0