Underbart

Heloo.

Nu sitter jag på min rompa på en stol i mitt rum. Min studio e klaaaar. Claroo! Sí sí.
Eller iallafall så småningom. Hehehuhu.
Imorgen börjar jag kvart i ett, så fucking-najs-naaajs. Lunchis med hubbi, och sedan en lektionis.

Jag hostar snart sönder mig själv.
Min hosta övertar min kropp, eller något.
:(

JAG VILL HA VÅR! KÄNNA MIG FIN & FRÄSCH!
Sitta på mysiga uteserveringar, gå långa sköna promenader bara för att, kunna gå utanför dörren utan att behöva tänka på vilken jackjävel man ska ha, mysiga koftor, lätta skor, allttt är så jävla underbart då! Lycka. Det beskriver verkligen våren. JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD DÅ.

'

pussu

Kommentarer
Anonym

ååååh jag vill ha VÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!

2009-01-27 08:43:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0